Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A már jól ismert, kiváló minőségű boraink nem változnak, csak a csomagolás újult meg: a Dubicz Borászat Mátra és Prémium kategóriája is új címkéket kapott – lássuk, mi változott.
Borászatunk kiváló minőségű borairól ismert, illetve arról is, hogy termékeinket folyamatosan fejlesztjük. Ez egyrészt a kiváló évjáratokban mutatkozik meg évről évre, másrészt pedig azokban a vizuális elemekben is, amelyekkel a Vásárlóink találkoznak – például amikor egy-egy üveg Dubicz-bort vesznek a kezükbe. Ilyen fontos vizuális változás új címkéink megjelenése is: lássuk, pontosan mi változik az egyes borkategóriáinknál.
A Mátra kategória borainak megjelenése változik leginkább
A Dubicz Borászat Prémium termékeinél a borkedvelőknek mostantól azonnal feltűnhet, hogy az eddigi 1014 helyett már a Prémium elnevezés szerepel a címkéken. Ezzel egyidőben az évjárat is lekerült, a logó viszont nagyobb, hangsúlyosabb lett.
Sárhegy-borainknál nem lesz változás a vizualitást tekintve, közkedvelt Mátra-termékeinknél viszont szembe tűnő lesz a címkék cseréje. Ha a három kategóriát összehasonlítjuk, úgy is fogalmazhatunk, hogy a Mátrához tartozó borok üvegének vizuális megjelenése változik a legtöbbet. Itt nemcsak a logó lesz méretesebb, hanem a weboldalunkon már az amúgy is népszerű életpárosítások is megjelennek a címkén.
Mik ezek az életpárosítások?
Ételpárosításokról sokan hallottak már a borok kapcsán, de mik lehetnek az életpárosítások? „Arra jöttünk rá, hogy itt, a borászatnál mi is minden hangulathoz más-más típusú bort iszunk. Így a kedvenc pillanatainkat és a kedvenc borainkat összepárosítottuk, hogy ezáltal is segíthessük a fogyasztók döntését, hogy a hangulatukhoz illő bort még inkább meg tudják találni, ki tudják választani” – mondta Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok egyik tulajdonosa.
Így születtek meg olyan életpárosítások, mint a Muscat Ottonelnél „Amikor még a rádióban is a kedvenc számod szól”, az Irsai Olivérnél „Amikor nem elég a 24 óra”, a Kékfrankos rosé-nál „Amikor szükséged lenne egy kis nyaralásra”, a Chardonnay-nál „Amikor úgy érzed, hogy tiéd a főszerep” vagy a Sauvignon Blanc-nál „Amikor szerelembe esnél”.
A címkék újak, a borok minősége és íze a régi marad
Bár fent már említettük, nem győzzük elégszer hangsúlyozni, hogy a változás csak a vizuális megjelenést érinti, a már jól ismert és széles körben kedvelt Dubicz-borok minősége semmiben nem változik – ezek továbbra is beszerezhetők webshopunkból, és hamarosan már új köntösükben kerülnek kiszállításra Vásárlóinkhoz.