Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Mikor június elején bejelentettük, még magunk sem gondoltunk bele igazán, hogy mit is jelent a Sziget fesztiválok (VOLT, Balaton Sound, Sziget, B.my.Lake és Strand Fesztivál) hivatalos borszállítóiként belecsöppeni ezen óriás-rendezvények színes világába. Bevalljuk: a helyszínen kapott mosolyok és ’köszönöm’-ök, a neten érkező pozitív visszajelzések minden képzeletünket felülmúlták.
Kezdjük az elején: ha június, akkor VOLT fesztivál, remek soproni hangulat, telt házas koncertek. Az első „hivatalos találkozó” remekül sikerült: a tőletek érkező reakciók mind azt mutatták, hogy jól sikerültek a fesztivál borok. Tisztán vagy fröccsként, még a rossz idő sem tántorított el Titeket 🙂
A Balaton és a napsütés remek párosítás, pláne ha közben remek koncerteket hallgatsz egy-egy pohár borral a kezedben! A Balaton Soundon ráadásul egy különleges kitelepülés is várta a fesztiválozókat, a VIP vendégei ugyanis direktben a „Borháló Dubicz VIP” faházból kaphatták meg a kedvenc borukat.
Borháló Dubicz VIP a Balaton Soundon
A Balatonról csak egy kicsit mozdultunk el: konkrétan az EFOTT-ig, Velence-Sukoró térségébe vándoroltak a borok. Az egyetemista és főiskolás közönség elsősorban fröccsként itta a borokat, ugyanakkor a borkoktélok is népszerűek voltak.
A nagy bumm egyértelműen a Szigeten történt, hiszen tudni lehet, hogy minden eddiginél többen, 565 ezren látogattak ki fesztiválra, amely hétből három napon is teltházas volt. Ez a siker a borfogyasztáson is meglátszott: ittátok tisztán, fröccsként és koktélként is.
Az első adatok szerint a fesztiválokon összesen 20%-kal nőtt a borfogyasztás – az arányok ugyanakkor nem változtak: leginkább a Sziget rosé, majd a Sziget White fogyott, a Sziget Red a kizárólag vörösbort fogyasztók kedvence lett.
Közben azt is megtudtuk, hogy a Dubicz borok címkéi – így a Sziget sorozat design-ja is – elnyerték a nemzetközi formatervezési Oscar-díjnak számító Red Dot Design elismerést. Nagyon büszkék vagyunk tehát a fesztivál borok bel- és kültartalmára is!
Nincs más hátra, mint a köszönet: nagyon hálásak vagyunk a sok dicséretért, együtt átélt pillanatért, elfogyasztott borért! 🙂